czwartek, 6 marca 2014

Misiek Polarny Ben


Jestem Ben! Jako trzeci miś dołączyłem dzisiaj do naszej rodzinki :)


Bez czapeczki mierzę 7,5cm, ale ona dodaje mi wzrostu. Wraz z nią mam 10cm!

Jestem najmłodszy i najmniejszy, ale małe jest piękne, więc się nie przejmuję ;)
Zresztą widzę, że ciocia już szykuje nam kolejnego kolegę albo koleżankę, więc miano najmłodszego bardzo szybko będę musiał oddać następnemu misiowi. 


Zobaczcie jaką mam czapkę z pomponem! A jaki  stylowy szaliczek. Myślę, że ten niebiesko-brązowy komplecik bardzo pasuje do mojej białej osóbki ;)


Jeśli chciałbyś mnie przygarnąć, napisz do mojej cioci. Bardzo chętnie przyjadę zwiększyć Twoją rodzinę. Obiecuję, że będę grzeczny i będę się starał poprawiać Ci nastrój kiedy tylko zrobi Ci się smutno ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz