poniedziałek, 26 maja 2014

Misiek Maniuś

Witam z całego serduszka wszystkich, a w szczególności wszystkie mamy, ponieważ dzisiaj piękne święto wszystkich mam! :)



Jestem Maniuś. Urodziłem się już kilka tygodni temu, ale czekałem cierpliwie na ujawnienie się światu, ponieważ chciałem, żeby pierwszą osobą, która mnie zobaczy była mama cioci Ewy
(wiecie, tej, która mnie stworzyła). 



Dlaczego czekałem? Ano dlatego, że to właśnie dla niej ciocia szyła mnie cierpliwie milimetr po milimetrze :)


Zostałem uszyty z materiału pluszowego, dlatego jestem taaaaaki milusi :)


Cieszę się, bo spodobałem się swojej nowej mamusi! Mam więc już stały domek, w którym będę kochany calutki czas :D Swoją drogą mamusia też mi się ogromnie spodobała. Siedzę sobie teraz na parapecie i patrzę na nią kiedy tylko mam okazję :)


Życzę wszystkim innym misiom (i nie tylko), żeby miały takie wspaniałe mamy, a wszystkim mamom cudownych pociech (tych prawdziwych i tych pluszowych ;) ).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz