niedziela, 9 lutego 2014

Początek Przygody

Witam serdecznie wszystkich gości mojego bloga - tych, którzy będą podróżować ze mną i misiami, jak również tych przypadkowo spotkanych wędrowców. 

Miejsce to powstało z myślą o wyjątkowych stworzonkach, które, mam nadzieję, oczarują Was równie mocno jak mnie, a mianowicie o ręcznie powstałych misiach. Gorąco zachęcam do odwiedzania bloga, gdyż to właśnie tutaj dowiecie się jak i kiedy na ten świat zawitał dany misiaczek, co czyni go wyjątkowym oraz w jaki sposób możecie go przygarnąć, gdy już podbije Wasze serce ;)

Zapraszam do wspólnej przygody :)

Do zobaczenia wkrótce...

1 komentarz:

  1. Znalazłam Cie i Twoje Misiaki grzebiąc u innych, wspaniałe są! A ja lubię wszystko zminiaturyzowane :) I już dodałam Cię do obserwowanych :) także obserwuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń